Články

Zobrazeny jen články se štítky: Návody ×    

10. listopadu 2016
Schopnost ovládat expozici manuálně, tzn. zcela bez pomoci automatiky, je jedna z prvních věcí, kterou by se měl aspirující fotograf naučit. Dnešní článek přináší praktický návod pro začátečníky, jak tuto základní dovednost úspěšně zvládnout.

9. července 2016
Vybíráte nový počítač pro úpravy fotek? Nebo si takový počítač chcete sestavit? Nejste si úplně jistí, co je "nutná výbava" a co už je jenom "příjemný bonus"? Pak právě pro vás je tento článek.

7. dubna 2016
Jaro je tu a s ním i sezóna fotografování květin, poupat a různých jiných rostlinných motivů. Dnešní článek přináší několik základních tipů jak na to, aby vaše snímky rostlin vypadaly co nejlépe.

19. ledna 2016
Proč zálohovat, jak zálohovat, kam zálohovat, jaký používat zálohovací software. Dnešní článek přináší tipy, jak dobře zvládnout tuto krajně nepopulární, ale velmi důležitou činnost.

30. října 2015
Content-aware fill, neboli "výplň zohledňující obsah", je nesmírně užitečný nástroj Adobe Photoshopu, pomocí kterého lze doplňovat či retušovat i poměrně velké části obrazu. V tomto článku si ho krátce v praxi ukážeme.

4. února 2015
Trpíte v zimě nedostatkem námětů k focení? Zkuste fotit vodní kapky. Je to až překvapivě jednoduché, nic zvláštního k tomu nepotřebuejte a výsledky jsou často docela zajímavé.

11. prosince 2014
Mnoho lidí si myslí, že přes sklo se nedá pořídit dobrá fotka. Je pravda, že sklo představuje překážku, ne však nepřekonatelnou. Dodržíme-li několik jednoduchých zásad, můžeme i přes sklo vyfotit velmi pěkný snímek.

8. prosince 2014
Občas se to stane každému - smažete paměťovou kartu a až pak si uvědomíte, že jste její obsah zapomněli předtím zkopírovat na disk nebo že to byla jiná karta, než jste mysleli. Naštěstí to neznamená, že jsou snímky nenávratně pryč.
Štítky:  PokročilýNávody

4. prosince 2014
První dojem je důležitý nejen v reálném světě, ale i ve světě virtuálním. V tomto článku si ukážeme, jak si udělat reprezentativní profilovou fotografii (avatar) pro sociální sítě a jiné online služby.